noscript

Nar Mobile və Ali&Nino üçün birgə kampaniyanın reklam kommunikasiyası

Nar Mobile və Ali&Nino kitab mağazaları şəbəkəsi “Turbo” internet paketlərini aldıqda istənilən kitaba 40%-dək endirim qazandıran kampaniyaya başladı.

Bizim məqsədimiz bu kampaniyanı işıqlandıracaq reklam kommunikasiyası hazırlamaq idi.

Bunun üçün biz “Ürəklə al, çox oxu!” konsepsiyasını yaratmaqla bu aksiyaya diqqət çəkmək qərarına gəldik.

Biz dünya şöhrətli müəlliflər - Nizami Gəncəvi, Uilyam Şekspir, Mirzə Ələkbər Sabir, Anton Çexov və Lev Tolstoyun obrazlarını qeyri-adi formatda istifadə etdik. Bununla da insanları daha sərfəli şərtlərlə daha çox kitab oxumağa cəlb etmiş olduq.

1ali_nino-1.jpg


2-2ali_nino.jpg


2ali_nino-1.jpg


3ali_nino-1.jpg


4ali_nino-1.jpg


5ali_nino-1.jpg


6ali_nino-1.jpg


7ali_nino-1.jpg


8ali_nino-1.jpg


9ali_nino-2.jpg


10ali_nino.jpg


11ali_nino.jpg


12ali_nino.jpg


13ali_nino.jpg


15ali_nino.jpg


16ali_nino.jpg


14ali_nino.jpg


3nar_facebook_2015_717px.jpg


6nar_facebook_2015_717px.jpg


7nar_facebook_2015_717px.jpg