noscript

Rabita Bank üçün loqotip və korporativ üslub

Rabitə Bank ölkənin ən qədim banklarından biridir. Tapşırıq, bankın mövqeyini müəyyən etmək, yeni loqotip və korporativ üslub hazırlamaq idi.

Rabitə Bankın komandası ilə birlikdə strategiyanı tətbiq edib, ona əsasən brendin məğzi, xarakteri və görünüşünü təyin etdik.
Daha sonra loqotip, korporativ üslub və istifadə üçün təlimat yaratdıq. 

Bir çox dillərdə rabitə "əlaqə", "münasibət" deməkdir. Yeni loqotipdə rənglərin və formaların birləşməsi bir növ əlaqə yaradır. Formalar eyni anda "R" və "B" hərflərini yaradır.

Tədqiqatlar nəticəsində bazarda yaşıl rəngin boş olduğunu gördük. Həmçinin, yaşıl, bankın sabit və etibarlı imicinə uyğundur. Yaşıl rəng inkişaf, müdriklik, yenilik və dəyərləri təmsil edir.

Nəticədə dinamik və müasir bir aydentika əldə etdik.

1rabitabank-case.jpg
2rabitabank-case.jpg
3rabitabank-case.jpg
4rabitabank-case.jpg
17rabitabank-case.jpg
12rabitabank-case.jpg
13rabitabank-case.jpg
15rabitabank-case.jpg
16rabitabank-case.jpg
10rabitabank-case.jpg
9rabitabank-case.jpg

6rabitabank-case.jpg
7rabitabank-case-1.jpg
8rabitabank-case.jpg
11rabitabank-case.jpg
agha8494.jpg
agha8980.jpg
new.jpg
d46a8771.jpg
xld8920.jpg