Məqsədimiz tətbiqi o qədər sadə, sürətli və istifadəsi asan etmək idi ki, o, istifadəçilərin elektronika mağazasına səfərini əvəz edə və onların həyatını xeyli asanlaşdıra bilsin.
Logo üçün sünbülü stilizə etdik. Yaşıl və sarı rənglərin birləşməsi isə təbiətin simvoludur.
Saytda hər brend üçün 5000-dən çox məhsul var. Məhsulların axtarışını asanlaşdıran və daha sürətli edən filtrlər və kateqoriyalar yaratdıq: qadınlar, kişilər, uşaqlar, ətirlər, aksesuarlar, paltarlar və s.
Artıq müştərilər supermarketin yeni kampaniya və aksiyaları, bonus kartının üstünlükləri və bütün mağazaların yeri barədə məlumat əldə edə bilərlər.
Tapşırıq ziyarətçilərin mağazalar, restoran və əyləncə mərkəzləri, həmçinin aksiyalar haqqında məlumat alacaqları və son xəbərləri izləyəcək bir vebsayt yaratmaq idi.
Məqsədimiz brendi qloballaşdırmaq idi. Bunun üçün, brendin vebsaytına ikinci həyat verdik.
Tapşırıq sıfırdan online mağaza yaratmaq idi. Mağazanın konsepsiyası, adı və sloqanını yaratdıq. Həmçinin, brendin aydentikasını, vebsayt və e-ticarət sistemini hazırladıq.